Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שלפתם את טבעת האירוסין, לאן ממשיכים מכאן?

כאשר רוצים לקחת את הזוגיות צעד אחד קדימה ומחליטים שהגיע הזמן למסד הקשר ולהתחתן, בוחרים טבעת אירוסין. כיום, יש מגוון גדול של טבעות אירוסין כמעט בכל רמת מחיר. החל מ-1000 שקלים ועד עשרות אלפי שקלים בחודש. מחירי הטבעות משתנים בהתאם לגודל היהלום, ניקיון היהלום ופרמטרים נוספים הקשורים לליטוש, לחיתוך ולצבע היהלום.

הצעת נישואין קלאסית היא הצעה שמלווה בכריעת ברך של הגבר והגשת טבעת אירוסין לבת זוגתו. מדובר על אחד הרגעים המשמחים והמרגשים ביותר. מה שכן, הטבעת היא הצעד הראשון ויש עוד המון דברים לעשות בדרך. אלו כוללים לא מעט משימות, שכדאי מאוד לבצע אותן על הצד הטוב ביותר, כך שביום החתונה, הכל יהיה מושלם ולשביעות רצונכם של כולם – הזוג והאורחים.

מתי מתחתנים?

עליכם לקחת בחשבון שרוב החתונות מתקיימות באביב, בקיץ או בתחילת הסתיו. בזמנים האלה, המחירים יקרים יחסית לזמנים אחרים בשנה ועל כן, אם תרצו בכל זאת להתחתן באותם זמנים אז יהיה עליכם לשריין תאריך מראש.

איפה להתחתן?

שכירה של אולם אירועים או גן אירועים היא החלק היקר ביותר בכל האירוע. על כן, מומלץ מבעוד מועד, להתחיל לעשות סקרי שוק. אגב בשלב הזה, עליכם כבר להיות עם נתונים לגבי כמות המוזמנים שתהיה באירוע שלכם. כמו כן, עליכם גם להיסגר על המיקום של של החתונה. האם היא תתקיים באולם אירועים, בגן אירועים, בטבע, בחוף הים וכו'.

האם להזמין אוכל מקייטרינג חיצוני או מהאולם עצמו?

יש היגיון בהזמנה של אוכל מהאולם עצמו. כל האוכל מוכן במטבח של האולם ועל כן הגשתו היא קלה ונוחה יותר. יש רק בעיה אחת. מבחר המנות שהאולם מציע הוא די מוגבל. לעומת זאת, אם תבחרו בקייטרינג, תוכלו לבחור ממגוון גדול של מנות. יתרה מזאת, גם אם יהיו בקשות מיוחדות כמו, מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות וכו', יהיה קל יותר לענות על הדרישה. בכל מקרה, לא משנה מה בחרתם, בקשו להגיע לארוחת טעימות. כך תוכלו לדעת אם אתם מתחברים לטעמים של המנות המוגשות או לא. בהתאם לכך, תוכלו לבחור האם לבחור באוכל שהאולם מציע או לקחת קייטרינג.

שליחת הזמנות

כיום, אין צורך לשלוח הזמנות בדואר. בהודעת SMS, אפשר לשלוח קישור להזמנה דיגיטלית, לכל אורח הנמצא בארץ ובחו"ל. האורח שמקבל את ההזמנה, יכול לאשר או לא לאשר את הגעתו לאירוע.

שורה תחתונה

כאשר מתכוננים לאירוע כמו חתונה, יש למלא את כל המשימות שהוזכרו לעיל ומשימות נוספות. ככל שתתחילו את תהליך התכנון מוקדם יותר, כך תוכלו להשלים אותו בהצלחה ולעמוד בכל המשימות ובסופו של דבר, תזכו לאירוע מושלם שכולם ידברו עליו. נסו להתנהל בסבלנות ובחרו באנשי המקצוע ובספקים מומלצים ובעלי ניסיון. הם יעזרו ויכוונו אתכם.

שתף עם חברים