Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתחתנים? 5 טיפים במיוחד עבורכם

נכון, זה כרוך בלא מעט כאבי ראש, ארגונים וקניות, בירוקרטיות מול הרבנות וסידורים, אבל יום החתונה הוא כל כך מרגש! עד כדי כך שתרצו לנצור את היום הזה בזיכרונכם לנצח, קרוב ללב. אם ככה, הנה לכם 5 טיפים למתחתנים והמתחתנות.

מהם הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לפני היום הגדול? כחתן וכלה, יש לכם\ הרבה על הצלחת, כלומר הרבה התעסקויות. אבל עם קצת הכנה, אתם יכולים לוודא שהחתונה שלכם תעבור בצורה חלקה ומרגשת מאוד. במאמר זה נשתף כמה עצות מועילות שיעזרו לכם בכך, אז בואו נתחיל עם עוצמת הרגשות והיכולת שלנו – לנשום!

שכירת שירות הסעות לחתונה

חברת הסעות לחתונה היא אופציה נוחה ומשתלמת יחסית לזוגות שרוצים לנסוע לחתונת שלהם עם קבוצה גדולה של אנשים, או בפרטיות לגמרי. כמו כן, הסעות לחתונה הן אופציה מעולה עבור האורחים שמעוניינים לחגוג מבלי שיצטרכו לדאוג לגבי שתיית אלכוהול ונהיגה בסיום האירוע. האפשרות הנפוצה ביותר היא לשכור שירות לימוזינה, אולם שירותים אלו עלולים להיות יקרים מאוד ועדיין קיימת הטרחה של מציאת חניה והגעה לעיר. חברת הסעות מציעה אלטרנטיבה משתלמת ויעילה יותר, כמו הסעות במונית גדולה ומפוארת לחתונה.

דמיון מודרך יכול מאוד לעזור

שמעתם פעם על דמיון מודרך? תחשבו על: מי אתם רוצים להיות בחתונה שלכם. האם תערכו טקס אינטימי רק עם בני משפחה? האם תערכו מסיבה גדולה וראוותנית? את מי אתם רוצים להזמין? דמיינו כיצד החתונה תיראה, זה עשוי לסייע להרגיע את הלחצים כתוצאה מהצטברות האירועים השונים.

אל תחששו להסתייע במספר נותני שירותים

"חנות אחת" היא לא תמיד האפשרות הטובה ביותר. לפעמים עדיף לטפל במשימות מסוימות בעצמכם, במקום להוציא אותן למיקור חוץ. לדוגמה, אם אתם רוצים סידורי פרחים לטקס החתונה, עשו זאת בעצמכם. כמו כן, אל תחששו מצד שני להאציל סמכויות על מספר גורמים שונים. למשל, תשקלו לשכור שירות של צלם סטילס ובנוסף לכך גם צלם וידאו. צריכים שכל האורחים יגיעו בשלום לחתונה? תאתרו חברת הסעות לחתונה שיכולה לסייע בכך.

סגירת רשימת המוזמנים והלבוש של החתן והכלה

כשזה מגיע לתכנון החתונה שלכם, יש כל כך הרבה דברים שצריך לזכור. אתם צריכים למצוא את המקום המושלם לטקס, לאתר חברת הסעות לחתונה וקייטרינג, למצוא את הזמן המושלם לטקס ולקבלת הפנים ועוד המון סידורים שונים. תצטרכו למשל להזמין את האנשים שהכי חשובים לכם, את גם צריכה לקבל החלטה איך את רוצה שהלבוש שלך יהיה וכו'. אין ספק, הרבה לחשוב עליו והרבה להתמודד אתו. הקפידו לסגור את הדברים האלו כ-חודשיים לפני האירוע. זה יקנה לכם אוויר לנשימה.

קבלו דבר עצה חכמה מבני המשפחה שלכם

שוחחו על התוכניות שלכם עם המשפחה שלכם, כדי שהם יוכלו לעזור בעת הצורך. איך אומרים, "אין חכם כבעל ניסיון", תנו להם את הקרדיט המגיע להם. ואם אפשר, קבלו גם את העצה של חברת הפקת וניהול חתונות. אמנם זה יעלה לכם כנראה כמה שקלים, אבל זה יהיה שווה את זה בד"כ.

שתף עם חברים