Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחפשים רעיון לפעילות גיבוש לחברה? יש לנו 4 רעיונות נפלאים בשבילכם!

חושבים לפנק ולפרגן לעובדים שלכם? נסו לקיים אירוע חברה לפחות פעם בשנה ותראו איך העובדים שלכם ישחררו לחצים, יתגבשו, יתאחדו ויהנו. אז מהם הרעיונות הפופולאריים לאירועי חברה מושלמים? המשיכו בקריאה וגלו בעצמכם…

אמן חושים לאירועים

יש המון רעיונות מקוריים לערבי חברה אבל אחד המגניבים הוא הופעה של אמן חושים. במופע כזה, הכל לא צפוי והעובדים יצפו מקרוב במופע שכולו טלפתיה. מעבר לכך, הם גם יוכלו להשתתף במופע. כל מופע כזה משולב עם מלא הומור ומדובר על חוויה בלתי נשכחת. היתרון הגדול הוא שאמן חושים יודע כיצד לגרום לקהל להשתתף במופע ואיך לצור חיבור מדהים בין אנשים שמעולם לא דיברו או הכירו. כך העובדים שלכם יוכלו להכיר עובדים איתם הם מעולם לא החליפו מילה. בזכות החוויה שתיווצר, העובדים ידברו על המופע לאורך שבועות שלמים וכך ייווצרו ביניהם חברויות חדשות.

טיולי טרקטורונים

כשמזג האוויר אידיאלי, אפשר לצאת לשטח עם רכבי שטח כמו טרקטורונים. בדרך כלל, לאף אחד אין זמן פנוי לאטרקציה כזאת. כאשר הפעילות הזאת היא במסגרת של אירוע חברה, כולם יכולים להשתתף ולהנות. מדובר על פעילות שמעניקה חווית אקסטרים לכל דבר. זוהי חוויה משחררת ושוברת שיגרה. אגב, שימו לב שאכן כל העובדים שלכם יכולים להשתתף בפעילות כזאת ושאין מגבלה פיזית שעשויה להקשות על חלק מהעובדים ואז העדיפות היא לבחור פעילות אחרת.

פיינטבול

הרי זה ברור שבכל מקום עבודה, יש אינטריגות בין העובדים להנהלה או בין העובדים לעובדים אחרים. מה שכן, באטרקציה כמו פיינטבול, כל העובדים הופכים להיות לוחמים ועל כן זוהי פעילות מצוינת על מנת להוציא לחץ ותסכול שקיימים ביומיום בעבודה.

סדנת בישול

כאן מדובר על פעילות בהם העובדים לומדים כיצד לעבוד בצוות ולבשל ולאפות וגם בסוף הפעילות, כולם יושבים יחד לאכול את הארוחה המשותפת. פעילות כזאת מתאימה לצוותים קטנים של עובדים.

איך בוחרים את הספקים של הפעילויות?

כיום, יש המון ספקים המציעים את הפעילויות שהוזכרו לעיל. הספקים האלה נמצאים בכל רחבי הארץ. על מנת לבחור כמו שצריך ועל מנת לא להתאכזב, חשוב מאוד לקרוא כמה שיותר המלצות. מעבר לכך, רצוי גם לערוך סקר שוק ולבדוק מהם המחירים המבוקשים. לאחר שקלול של הנתונים, יש לבחור בספקים המתאימים וכמו כן לשריין מבעוד מועד את התאריך של ערב גיבוש החברה.

שורה תחתונה

לכל אחת מן הפעילויות שהוזכרו לעיל, למעט פעילות של השתתפות בסדנת בישול, אפשר להוסיף ארוחת ערב משותפת. לשם כך, אפשר לשכור אולם אירועים המתמחה בערבי חברה וגיבוש. לאולם כזה, יש גם קייטרינג משלו וכך אפשר יהיה לדאוג לאוכל טעים ואיכותי וגם לשלב פעילות כמו הרצאה או הופעה של אמן חושים, סטנדאפיסט, להקה וכו'. שיהיה בהצלחה!

שתף עם חברים