Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפקת בר מצווה קיצית – כל מה שצריך לדעת

בר מצווה הוא אחד האירועים הכי מרגשים בחייו הצעירים של ילד (וכמובן של ההורים שלו לא פחות!), ואין ספק שהפקת האירוע הזה היא מיוחדת ומרגשת. אם הילד נולד בחודשי הקיץ החמים, כדאי לדעת שהפקת אירוע קיץ יכולה להיות קצת שונה – צריך לקחת כמה דברים בחשבון (כמו החום הלוהט!) אבל זה לאו דווקא חסרון, ואפשר להפוך את אירוע הקיץ לחגיגה צבעונית ושמחה דווקא בזכות העונה החמה.

המדריך הבא יבהיר לכם כמה דברים חשובים על הפקת אירוע קיץ, מה אסור לשכוח ואיך אפשר לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח!

מצננים להשכרה

יש המון יתרונות גדולים לאירוע בקיץ, אך יש דבר אחד שחשוב לקחת בחשבון – החום! הקיץ הישראלי הוא לוהט, ודורש התארגנות קצת שונה מאירוע בחורף או באביב. אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון – בעיקר אם האירוע מתרחש בחוץ – הוא מצננים. מצננים הם דרך מעולה לצנן את האזור ולשמור על אווירה קרירה ונוחה גם באירועים חיצוניים או אירועים בטבע. ניתן למצוא מצננים להשכרה בגדלים שונים שיעשו את העבודה וישמרו על מיזוג אוויר נוח לכל האורחים. 

מתנפחים

דרך אחת לשדרג אירוע כזה שמתקיים בקיץ היא באמצעות מתנפחים! מתקן מתנפח הוא כבר מזמן לא נחלתם של ילדים קטנים בלבד, והיום אפשר למצוא בשוק מתנפחים שווים, מהנים ואטרקטיביים שמשלבים אטרקציות שונות כמו "השור הזועם", מתנפח המשלב מים ומגלשות מים (אידיאלי לקיץ!) וכן כאלו בסגנון "אתגר הנינג'ה". זירת סומו, קירות טיפוס ועוד ועוד. מתנפחים צבעוניים, גדולים, קיציים ומהנים משדרגים לחלוטין את האירוע והופכים אותו לחגיגה שלמה של כיף אינסופי. 

דוכני מזון

אחד החלקים הכי כיפים בהפקת קיץ הוא אינסוף האפשרויות לדוכני מזון קיציים, צבעוניים ושמחים! ניתן לשלב דוכנים כמו פרוזן יוגורט, דוכני גלידה, קינוחי פירות קיץ מפנקים, דוכני ברד צבעוני, בר שייקים טריים קרים ומרעננים ועוד! דוכנים כאלו הם בדיוק מותאמים לקיץ, והופכים אירוע קיצי תחת השמש למרענן, צבעוני וחד פעמי!

אירוע בבריכה

אחת הבחירות הפופולריות לאירוע בר מצווה בקיץ היא אירוע הכולל בריכה. אירוע כזה הופך את החגיגה להרפתקנית ושמחה, ומאפשר לכל האורחים להחליף לבגד ים ולקפוץ ישר למים. אין ספק שמדובר על אירוע שלא יישכח לעולם עבור חתן בר המצווה וכל חבריו, ומאפשר לנצל את הקיץ הרותח שלנו עד הסוף ולהפוך את החום ליתרון גדול! אירוע כזה מתקיים בעיקר באירועי צהריים אך יכול בהחלט להתאים גם לאירוע ערב, בחודשי יולי-אוגוסט למשל.

אירוע בטבע/בים

הקיץ מאפשר לצאת מהקופסה גם במקום האירוע – כך תוכלו להפיק את האירוע דווקא במקומות פחות סטנדרטים, כמו בטבע או אפילו בחוף הים, ולהפוך את החגיגה למיוחדת מאוד עם תפאורה ייחודית. שימו לב, אירוע כזה דורש הפקה שונה!
כמו כן, דאגו לחברת הסעות שתביא את החוגגים למקום האירוע.

שתף עם חברים