חגי תשרי ההולכים ומתקרבים הם הזדמנות נהדרת לתכנן מראש הפקת אירוע בלתי נשכח של הרמת כוסית וברכות לכול הצוות לראש השנה.
מסיבת חג היא מרכיב מצוין עבור העסק הקטן שלכם אבל כדאי לתכנן אותה בקפידה. אם הוטלה עליכם המשימה להפיק את אירוע הרמת הכוסית לכבוד ראש השנה, המטרה שלכם צריכה להיות להפיק את המקסימום מהחגיגה, תוך שמירה על גבולות התקציב. כדי שתוכלו ליצור חוויה שלא רק תעלה את המורל, אלא גם את שביעות הרצון של העובדים ממקום העבודה, העריכו מראש היטב את הדרך הטובה ביותר עבורכם לביצוע טקס הרמת הכוסית.
חשוב להתחיל עם הדברים הבסיסיים. למשל, בבחירת המתנות לעובדים לראש השנה שיקבלו במהלך האירוע, ובבחירת נושא המסיבה, מיקומה, כמה אנשים יגיעו, מועד האירוע והכיבוד שיוגש במהלכו.
הנה 5 רעיונות חשובים שיעזרו לכם להפיק אירוע מדהים ובלתי נשכח
- הרמת כוסית במסגרת מסיבת ארוחת בוקר בריאה במשרד
מי אומר שמסיבה לא יכולה להתחיל לפני הצהריים? פנקו את העובדים בארוחת בוקר בריאה כמו שייק פירות, סלטי ירקות, ממרחים ולחמים בריאים. בזמן שהצוות זוכה ליהנות מארוחת בוקר טעימה ומזינה, תוכלו לקרוא לכולם להרים כוסית לחיים, לכבוד השנה החדשה הקרבה ובאה.
- תכננו משחק
אמנם אנחנו שומרים על מרחק זה מזה בגלל הקורונה, אבל זה לא אומר שצריך לשכוח את הכיף שיכול להיות במהלך מסיבת המשרד. תכננו משחק שמצריך שיתוף פעולה, חיבור, תקשורת, תחרות והתרגשות, כדי להעלות את מצב הרוח של העובדים במהלך האירוע ולגרום להם להיות יותר מעורבים בנעשה.
משחקים שדורשים להופיע ולהרשים בידע טריוויאלי, יכולים להיות עמוסים ברגעים מצחיקים שגם מאפשרים לכול אחד מהעובדים להשוויץ ביכולותיו. מי ידע שיעל היא שחקנית כה מוכשרת מטבעה? ואיך זה שדניאל מכיר את כל שאלות הטריוויה ועונה עליהן בקלות? המשחקים יאפשרו לצוות העובדים להכיר זה את זה בצורה חדשה לגמרי.
- אולימפיאדת המשרד
במהלך המשחקים האולימפיים האחרונים בטוקיו היה נראה שכול העולם נדהם אל מול מסכי הטלוויזיה. אז למה שלא תתכננו אולימפיאדה משלכם במשרד? זה יכול לכלול תחרויות מצחיקות כמו מרוץ שליחים, או מסלולי רכיבה על אופניים בתוך המשרד. היו יצירתיים והשתמשו במשחקים המיועדים למסיבות משרדים, שניתן להפעיל באזורים שונים של המשרד.
- ערב כישרונות של צוות העובדים
תנו לעובדים הזדמנות להתבלט על ידי קיום מופע כישרונות במהלך הרמת הכוסית. בטוח שתופתעו ממגוון הכישרונות החבויים שהעובדים שלכם מסתירים. תוכלו לקיים ערב זה בחלל המשרד, או להעלות את רמת האווירה ולשכור בר מקומי עם במה קטנה. הנה כמה טיפים להצגת הכישרונות, שיעזרו לכם בתהליך התכנון:
- עודדו את ההשתתפות על ידי שליחת הזמנות אישיות לעלות ולהופיע. אם שמעתם שעובד מסוים הוא נגן סקסופון, או עובדת אחרת היא מוכשרת ביצירת חיות מבלונים, שלחו להם הזמנות אישיות להופיע במסיבת הכישרונות.
- התאימו את הסביבה המשרדית למופע הכישרונות. בנוסף הציבו לוח תצוגות שיאפשר לאנשים להציג יצירות אומנות, תמונות של עצמם מופיעים או מלאכות יד שעשו. קחו בחשבון שלא כל אדם אוהב להופיע בפני הציבור, וזה יוריד את הלחץ מהעובדים שמעדיפים להציג עבודות ולא להופיע.
- לעובדים שאין להם איזה שהוא כישרון קיים, בחרו בהופעה שלא מצריכה אימונים מוקדמים. למשל, תחרות בנגינה על קאזו (או על מסרק). הרעיון הוא שכל מי שמופיע הוא חסר ניסיון במיומנות שאותה הוא נדרש להפגין.
- קולינריה מסביב לעולם
אפשר לחגוג עם הצוות את מיטב הקולינריה העולמית. תוכלו לבקש מכל אחד להכין את מנת האוכל המאפיינת את הבית שלו, ולהביא אותה למסיבה. שולחן ערוך עם מגוון מנות טעימות, שונות ומשונות, מציע דרך מצוינת שמאפשרת לאנשים ללמוד יותר על העמיתים שלהם.
דרך אחרת שתגרום הנאה קולינרית לעובדים, היא הזמנת משאית מזון. רעיון זה מתאים להרמת כוסית שנעשית בחוץ, עדיף בחיק הטבע. משאית מזון היא דרך ייחודית וקלה להביא אליכם חוויות אוכל גורמה מיוחדות במינן. הטרנד הקולינרי הנייד הזה הוא אחד הלוהטים בשנים האחרונות, ונראה שהוא לא הולך לשום מקום.
כמעט בכול מקום ניתן למצוא משאיות מזון המציעות אוכל גורמה, בריא, טעים ובמחיר סביר. וכיוון שאתם קונים בבת אחת מזון לכול צוות העובדים, נסו לנהל משא ומתן על המחיר, ולהוזיל את העלויות.