Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פוד טראק חוויה קולינרית ברמה של אמריקה לאירוע שלך

פוד טראק הוא כינוי פופולארי ועכשווי למשאיות או כל כלי רכב שעובר הסבה למטבח נייד, בהתאמה לסוג האוכל שאנו בוחרים להכין. משאיות אוכל שונות מגיעות בגדלים שונים על מנת לספק שירותי הסעדה מקוריים ומהנים, בחוויה קולינרית מרעננת, זמינה וחסכונית.
פוד טראק סטנדרטית תכיל מקררים וגופי חימום לבישול, אפייה וטיגון. הכל בהתאם לאוכל שנרצה לבשל ולפנק את האורחים שלנו, באופן שמתאים לכל סוגי האירועים. אחד היתרונות הגדולים של הפוד טראק היא היכולת לשנע את המטבח ממקום למקום ולהגיע למקומות פחות נגישים. החוויה הקולינרית שתקבלו מהפוד טראק מזכירה במעט את חווית קניית הגלידה כשהיינו ילדים מתוך חלון או פתח במשאית שיכולה להגיע ולהגיש מבחר מזון טעים ומגרה לשלל מיקומים. פוד טראק היא בעצם דוכן אוכל נייד וססגוני שיעזור לכם לספק לאורחים שלכם חוויה קולינרית ברמה של אמריקה, בליווי אוכל ושתייה ממיטב השפים והספקים בישראל.

איך לשלב פוד טראק באירוע שלכם

אוקיי אז החלטנו ללכת בכיוון של פוד טראק לאירוע שלנו ועכשיו רק נותר להחליט היכן או כיצד לשלב את הפוד טראק באירוע שלכם באופן הטוב ביותר. פוד טראק הם רכבים ממונעים בעלי היכולת לנסוע ברחבי כבישי ישראל ולהגיע לכל מקום אליו יידרשו ולכן קל מאוד לשלב אותם בכל אירוע בו יש מספיק מקום להחנות משאית או רכב אספנות. לכל דבר שיכולים לנסוע עם מושב נהג וכל האישורים הנדרשים לנסיעה על הכביש. ההבדל הוא שהן עברו שינוי במבנה האחורי כך שיוכלו לשאת מקררים, חומרי גלם וכן כלי מטבח שונים כמו מנגל לצלייה, שולחן לחיתוכים או אפילו גז, פלנצ'ה חשמלית ועוד. הכול תלוי בסוג הפוד טראק כמובן. בעלי הפוד טראק דאגו לעצב היטב את הרכבים מבחוץ כך שיוכלו להשתלב בכל אירוע בצורה הטובה ביותר כאטרקציית דוכן אוכל לכל דבר. פוד טראק קלה לחניה ולשילוב בכל אירוע וניתן להתאימן למגוון רחב של תשתיות ומאכלים שיתאימו לכל אירוע גדול כקטן. משאיות אוכל שונות מגיעות בגדלים שונים על מנת לספק פתרונות קולינריים במרחבים שונים.

פוד טראק לאירוע שלך

פוד טראק יכולות להתאים לכל אירוע ויכולה לשמש כמקור המזון הראשי באירוע שלכם או תוספת מדליקה, שתוסיף מימד מודרני וחדשני לכל אירוע. בנוסף כשמדובר באירועי שטח, פוד טראק היא הפתרון המושלם עבורכם ותספק את המענה המושלם לאכילה בתנאי שטח, מבלי לוותר על איכות וטעם. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולשמוע כיצד אנו יכולים להאיר עבורכם כל אירוע עם האטרקציה הקולינרית המופלאה של משאיות אוכל מעוצבות. בנוסף פוד טראק שונות יכולות לספק חוויות קולינריות שונות, מסושי, בשר על האש, המבורגרים או בכלל לשמש כבר אקטיבי, הכול בהתאם לצרכים שלכם ועל מנת למנף את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח.

שתף עם חברים