Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה חשוב לדעת לפני שהולכים לבריתה

מזל טוב, תינוקת נולדה וההורים ארגנו את הבריתה שלה, כעת הגיע הזמן לבחור מתנה מושלמת. ומעבר לכך, מה בכלל חשוב לדעת כאשר הולכים לבריתה? הנה כל הפרטים עבור החוגגים את הולדתה של תינוקת חדשה לאוויר העולם.

בריתה היא טקס אשר חוגגים כאשר תינוקת קטנה ומקסימה "מגיחה" לאוויר העולם, מה שמחייב שמחה וששון, אולי קצת ריקודים והרבה אהבה באוויר. בין אם הבריתה מתקיימת בבוקר, בצוהריים או בערב, יש לכך משמעויות שונות מבחינת המארגנים ומבחינת המוזמנים. אם אתם לקראת בריתה ואתם המוזמנים אליה, קודם כל חשוב להיסגר על מתנה מתאימה. וכשמדברים על מתנות ליולדות מאושרות (ותשושות כנראה), מדברים על מגוון ענק של סוגים של מארזי-שי ליולדת. בואו נכיר חלק מהם.

מתנות מומלצות ליולדות

אם אתם מחפשים מתנה ליולדת ולא מצליחים להיסגר על רעיון מקורי, אז לא נורא, כנראה שלא תמציאו את הגלגל. אבל זה בסדר, כי היולדות מצפות, פחות או יותר – לאותן מתנות דומות. יש כמה "שטאנצים" של מתנות ליולדות אשר נהוג להעניק, למשל מארזי שי ליולדת.

מארז שי ליולדת יכול לכלול תכשירי רחצה ותכשירי גוף, מוצרי קוסמטיקה, ציוד לתינוקות, חיתולים ועוד. אם אתם מעניקים ליולדת מארז מהסוגים האלו, יהיה כדאי גם לחשוב על האבא. לעיתים נוטים לשכוח את האבא, אז כדי שהוא לא ירגיש מוזנח או LEFT OUT, יש גם מארזים לאבות טריים. מה עם איזה סיגר, וויסקי משובח ואולי כמה שוקולדים? מגיע לו, למרות שהוא לא זה שסחב את התינוקת במשך 9 חודשים.

זהירות עם החיבוקים עם האמא הטרייה (והכאובה אולי)

עוד משהו שחשוב לדעת לפני בריתה, סמכו עלינו, תיזהרו עם החיבוקים והנישוקים. מעבר לזה שמדובר בעידן עם נגיף אוניברסלי שמשתולל, אימהות טריות לא תמיד מעוניינות להתחבק. דבר ראשון, יכול להיות שהן עדיין כאובות מהלידה.

דבר שני, אימהות טריות ואבות טריים מעדיפים לפעמים להתרחק ממגע, מכיוון שלאחר מכן הם באים במגע עם התינוקת. אם רכשתם מתנה ליולדת זה אחלה. אם רצתם לחבק את האמא הטרייה מבלי לבדוק אם זה בסדר מבחינתה, קצת פחות אחלה.

הקפידו על סטריליות במגע עם ההורים הטריים

כל נושא הסטריליות הוא מאוד חשוב כאשר מדובר בתינוקות, מכיוון שהמערכת החיסונית שלהם עדיין לא באמת מסוגלת להתמודד עם כל מיני חיידקים ווירוסים שאנחנו, הבוגרים, יכולים לשאת וללא לדעת עליהם בכלל.

דבר נוסף שכדאי לזכור, בריתות הן בדרך כלל קצרות. הן מתחילות לרוב בשעה מוקדמת, ומסתיימות לאחר שעתיים – מקסימום. אין הרבה בריתות שנמשכות מעבר לשעתיים, ככה שעדיף לא לאחר. אם רכשתם מתנה ליולדת והגעתם מוקדם לבריתה, יהיה לכם זמן להנות ולשמוח אם ההורים הטריים. איחרתם לבריתה? כנראה שגם תחמיצו את האוכל, חבל.

שתף עם חברים