Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מאורסים? הנה השלבים הבאים לקראת החתונה

יש, אתם מאורסים! ומה עכשיו? מאיפה מתחילים בתכנון החתונה? מהם השלבים הראשונים בתהליך תכנון החתונה?

אחרי כל הברכות לאירוסין ואחרי כל החיוכים והדמעות, תכנון החתונה כשלעצמו הוא תקופה מרגשת, אבל קל להתברבר כאשר רק עכשיו התארסתם.

כמו רוב הזוגות, גם עבורכם תכנון חתונה הוא טריטוריה חדשה לחלוטין, ויש כל כך הרבה דברים שאתם צריכים ללמוד. כדי להקל עליכם, הכנו כמה שלבים ראשונים שכדאי לקחת בחשבון לאחר שהתארסתם ולפני שתצאו למסע התכנון המדהים שיוביל לחתונה המוצלחת שלכם.

דברו ביניכם

כנראה שיש לך כבר מושג על החתונה המושלמת שלך, אבל מה אתו? אולי הוא חולם על משהו אחר לגמרי? הקדישו זמן לדבר על מה שחשוב גם לך וגם לו. יותר מזה, את ההחלטות המרכזיות קבלי עם בן הזוג ולא עם החברה הטובה. לכל אחד תהיה דעה כיצד עליכם לתכנן את היום הגדול שלכם. לכן, חשוב ששניכם תבססו מה באמת משמעותי עבור שניכם, מבלי להיות מושפעים יותר מדי מאחרים.

בינתיים, בלי הבטחות

אל תודיעי לחברה בעבודה שהיא יכולה להגיע לחתונה עם בן הזוג והילדים, לפני שתתמודדו, את ובן זוגך עם רשימת האורחים. אל תתקבעי בינתיים על טבעת זהב מעוצבת ויקרה במיוחד שתהיה מושלמת כטבעת הנישואין שלך או שלו, חכי רגע. קבלי החלטה רק לאחר שתתייעצי עם בן הזוג שלך.

אותו דבר לגבי הזמנת D.J שקיבלת עליו המלצות טובות, או בחירת ערכת הצבעים לחתונה, כי חברה שלך חושבת שהכי תתאים לחתונה שלכם. כל ההחלטות הללו שאת חושבת לקבל לבד, עשויות לחזור ולפגוע בשניכם.

לכן, כאשר אתם פשוט מאורסים, אל תבטיחי שום הבטחות עד שתתחילו לתכנן יחד את כל התמונה.

בחרו את הסגנון שלכם

כנסי לפינטרסט כדי לקבל השראה לאווירה שאת ובן זוגך רוצים ליצור בחתונה שלכם. אחר כך תוכלו לחלוק את המידע הזה עם ספק הפרחים, עם הקונדיטוריה שתכין את עוגת החתונה, ועם כל מי שיהיה מעורב ביצירת הסגנון באירוע שלכם.

כשתבואו עם רעיונות מוחשיים שמוצאים חן בעיניכם, אנשי המקצוע והספקים שבחרתם, יוכלו להבין את החזון שלכם ליום הגדול בחייכם.

להקים אתר החתונה שלכם באינטרנט

זה אחד החלקים היצירתיים והמהנים ביותר בהליך תכנון החתונה! האינטרנט מציע כלים ידידותיים  להקמת אתר חינמי. העלות היחידה עשויה להיות יצירת דומיין מותאם אישית. כיף לקבל שם דומיין  (domain), כמו: Yael_Asaf.com”״. האתר יאפשר לאורחים שלכם להיות מעורבים בחגיגה שלכם הרבה לפני מועד החתונה.

להתמודד קודם עם הדברים הגדולים

זה אולי מפתה לזנק ישר לבחירת שמלת הכלולות או להתחיל לטעום עוגות חתונה שונות, ולהזמין הזמנות לחתונה מבית דפוס אבל עדיף להתחיל מהדברים הגדולים.

האלמנטים שצריכים להיות בעדיפות ראשונה הם:

  • קביעת תקציב
  • הכנת רשימת אורחים
  • הזמנת מקום החתונה

לאחר מכן תוכלו להתמקד בכל נושא מרכזי אחר המוגבל להזמנת ספקים ליום החתונה בלבד, כמו צלם החתונות או ה-D.J.

היו גמישים

מומלץ לשמור על ראש פתוח, ולהיות מוכנים לבצע מספר פשרות בדרך. יכול להיות שיהיו כמה פרטים שפשוט לא תוכלי לשלוט בהם.

אם תכננת עם בן זוגך תוכנית מפורטת, ולפתע את מגלה שהחיים לא הולכים יד ביד עם התוכניות שלכם, קחי צעד אחד אחורנית, נשמי עמוק, וחשבי עד כמה זה באמת חשוב לשניכם, והאם אפשר לוותר ולהתפשר?

ככול ששניכם תצליחו להמשיך ולהתנהל עם הזרם, ולא נגדו, כך תצליחו להיות מרוצים ומאושרים יותר, וכך גם פחות סביר שתמצאו אתם עצמכם מבזבזים כספים בניסיונות נואשים להשיג את הבלתי אפשרי.

אל תקבלו החלטות לבד

כשאתם רק מאורסים, יש המון החלטות שיהיה עליכם לקבל. כל מה שתרצי זה לסמן וי על מה שכבר הצלחת לבצע. יחד עם זאת, אל תמהרי לחתום על חוזה כלשהו מבלי לערב אדם נוסף, עדיף בן או בת הזוג שלך.

חוץ מזה, גם אל תדוני בכול הפרטים עם החברות שלך. השאירי קצת מקום למסתורין, וכמה הפתעות שייחשפו רק ביום הגדול. במיוחד כשמדובר במה ששניכם תבחרו ללבוש מתחת לחופה.

ולבסוף, תחגגו! ברצינות. להיות מאורסים זה הכי טוב בעולם, ולעולם לא תוכלו לחזור לאותם ימים ושבועות ראשונים לאחר שהוא כרע ברך ושאל אותך ׳התנשאי לי?׳ ושמע את תשובתך הנרגשת ׳כן!׳. זה ממש הטוב ביותר, וזה קורה רק פעם אחת בחיים.

שתף עם חברים