Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפקת אירוע הרמת כוסית – כך עושים זאת נכון

ההנהלה של עסקים רבים מקדישים מחשבה רבה להתנהלות עם העובדים ועם הקולגות לקראת חג, השקה של מוצר חדש וכל סיבה שהיא חשובה. אחת הדרכים הראויות ביותר לחגיגה היא הפקת אירוע הרמת כוסית, דבר שישמח את כולם.

תכנון של אירוע הרמת כוסית

בשלב ראשון בונים את המעטפת ובוחנים כמה אופציות של אולמות אירועים יפהפיים אשר מיקומם הגיאוגרפי מתאים לעובדים ולקולגות, כך שיהיה לכולם נוח להגיע לאירוע זה שנערך בבוקר או בערב, על פי החלטת ההנהלה. בין הנושאים החשובים שנבדקים הוא הימצאותו של חניון גדול עבור האורחים כדי שלא יצטרכו לחפש חניה בסביבה.

ההיבט הקולינרי באירוע

הקולינריה היא זו שמכתיבה פעמים רבים את הכתרתו של האירוע כמוצלח, או פחות מוצלח. זו הסיבה שההנהלה בוחנת היטב את ההיצע הקולינרי שמציע האולם. בהתאם לשעת האירוע, בוחנים את התפריטים השונים וגם מגיעים לפגישה שמוגשות בה טעימות מהמנות השונות וזאת כדי להיות שלמים עם הבחירה של המקום שמעסיק שפים וטבחים מהשורה הראשונה.

מינגלינג בכניסה לאולם

השילוב של דוכני אוכל בכניסה לאולם, עם המפגש המשמח של חברים, קולגות ועובדים הוא אהוב ביותר על כולם. הם נהנים לטעום מהמאכלים הנפלאים אשר מוגשים על מגשים אסתטיים וצבעוניים. המגמה היא לבחור מנות קטנות, כדי שהמוזמנים ייהנו מהאפשרות לאכול את הפריטים הקטנים ולא לפספס שיחה עם אדם שהוא חשוב עבורם.

תוכן לאירוע

אחרי המינגלינג חשוב לצקת תוכן לאירוע, האפשרויות הן רבות החל בהרצאה מקצועית מרתקת של מנכ"ל החברה או גורם בכיר אחר, הופעת סטנד אפ של אמן שיצחיק את כולם, אמן חושים, זמר או כל מופע איכותי אחר שלבטח ישמח את כל האורחים.

קינוחים יוצאי דופן

בתום האירוע ייהנו המשתתפים מקינוחים מדהימים באיכות יוצאת דופן, כל ביס יפתיע אותם והם ייסעו הביתה עם טעמים נפלאים בפה, של שלל חומרי גלם איכותיים שמהם הוכנו הקינוחים.

מתנה לחוגגים אין כמו לקבל שי בעת היציאה מהכנס העסקי המוצלח. זוהי חשיבה על משהו נחמד לכל אורח לחזור אתו הביתה. לקראת חנוכה מחליטים על קניית מתנות לחנוכה לעובדים לכבוד החג האהוב, כגון קופסה מושקעת הכוללת משחק מסקרן לחנוכה, חנוכיות מזכוכית הקיימות בכמה אופציות שקופות או צבעוניות, מגש זכוכית יפהפה להנחת החנוכייה, נרות חנוכה, שמן זית, סביבונים, שקיות מטבעות שוקולד טעימות, חטיפים איכותיים ועוד.

שתף עם חברים