אטרקציות מקוריות וגימיקים לרחבת הריקודים

האם האירוע המיוחד שלכם באמת מיוחד? יודעי דבר אומרים שצריך לעשות מעל ומעבר כדי ללכוד את תשומת לב האורחים ולשמר אותה לאורך כל המסיבה. אירועים מיוחדים נועדו להפתיע את הנוכחים ולגרום להם לחוויה של פעם בחיים. הוספת גורם ה-wow למסיבה הלוהטת והמיוחדת שאתם מתכננים, תהפוך אותה לחוויה שלא יפסיקו לדבר עליה זמן רב.

יש היום לא מעט רעיונות לאטרקציות שתוכלו להשתמש בהם כדי להציע גימיקים מדליקים לאורחים שלכם, בנוסף למוסיקה שמקפיצה אותם על רחבת הריקודים. ולמזלנו, הטכנולוגיה העדכנית ביותר לא פסחה על האירועים והמסיבות של כולנו. והיא כאן כדי להציע לכם אטרקציות שפעם יכולתם לראות רק בסרטי מדע בדיוני, והיום אתם יכולים לשלב אותם במסיבה הפרטית שלכם.

הנה 3 אטרקציות שמסוגלות ליצור קהל אורחים מעורב ונלהב. קהל שלא מסתפק בנוכחות פסיבית, אלא הופך להיות פעיל ומתלהב מפעילויות מיוחדות המעוררת את כל חושיו.

  1. משחקי רצפה מפתיעים בגודלם

משחקי ריצפה לאירועים הפכו לפופולריים מאוד בארץ ובעולם. מדובר במשחקי הקופסה הקלסיים שכולנו שיחקנו בהם בילדות או עם ילדינו, אבל הפעם המשחקים מגיעים במידות ענקיות, מה שמשנה לא רק את הפרספקטיבה אלא גם את החוויה כולה.

דמיינו לעצמכם לוח דמקה ענק, כשכל האורחים, צעירים וצעירים ברוחם, מתאספים מסביב כדי לחזות באנשים המשחקים, או משחקים אחרים כמו: דוקים ענקיים, או משחק דומינו במידות שאף פעם לא ראיתם לפני כן.

המשחקים הענקיים והכל כך מוכרים הם דרך נהדרת ליצירת חיבור חברתי מרגש שלא ישכח במהרה.

  • מבוך לייזר אתגרי ומרתק

מבוך לייזר הוא אטרקציה מדליקה ביותר, תרתי משמע. דמיינו את האורחים שלכם כשהם מנסים לעבור את המבוך שבנוי מקרני לייזר בגבהים שונים, מבלי לגעת בקרניים. זה מבוך מיוחד שמאתגר את המשתתפים לעבור מתחת או מעל לקרני הלייזר, תוך שהם נאלצים לבצע תנועות שונות ומשונות, כמו הליכה כפופה מאוד כדי להצליח לעבור את הקרן מלמטה, או הרמת רגליים לא שגרתית, כדי לעבור את קרן הלייזר מלמעלה, וכל זה מבלי להיפסל.

כולם נהנים, גם השחקנים וגם המתבוננים המשועשעים מהניסיונות, מהכישלונות וכמובן מההצלחות המרשימות.

מבוך הלייזר הוא מתקן בטוח לשימוש בחלל סגור או מקורה. אפשר לבחור במבוכים קטנים או גדולים, תלוי בגודל המקום שבו מתרחש האירוע.

המשחק עצמו מתחיל כאשר המשתתף לוחץ על כפתור ההפעלה והטיימר מתחיל לפעול. המשתתף נכנס למבוך, ותוך כדי הפגנת גמישות ויצירתיות מנסה לצלוח בשלום את המעברים המאתגרים בין קרני הלייזר, מבלי לגעת בהן. אפשר גם להציע פרסים לאורחים שעברו את המשימה בהצלחה, ובכך להגדיל את ההתרגשות.

  • רובוט צילום – האורח הכי ידידותי במסיבה

יש לכם הזדמנות לשתף באירוע שלכם אורח נוסף מיוחד במינו, שאולי לא יהיה אכפת לו מה בדיוק תגישו לקינוח ועד כמה כולכם יפים וחייכניים, אבל הוא בהחלט יוכל להפגין נוכחות בלתי נשכחת במסיבה שלכם. כן, הכוונה היא לרובוט החמוד שמסתובב בין האורחים המתמנגלים ומפטפטים ומציע להם לעצור לרגע לצילום.

רובוט הצילום הידידותי מגיע עם מסך מגע, תקשורת מידית למדיה החברתית ואפשרות לשליחת צילומים והודעות טקסט, לפי בחירתם החופשית של האורחים שלכם.

רובוט הצילום האנושי והחדשני, הוא כשלעצמו אפקט wow משגע, שלא ישאיר אף אורח אדיש ולא מעוניין. הרובוט מזמין את כל מי שרוצה להשתעשע תוך כדי האירוע: להצטלם, להעלות את הצילומים לרשת החברתית ואפילו להדפיס אותן כדי לחזור הביתה עם מזכרת ממשית מהאירוע שלכם.

רק דמיינו את האפקט שיוצר האורח המיוחד הזה, כשהוא מסתובב בין הרוקדים על רחבת הריקודים ומאפשר להם להצטלם כשהם בשיא ההתלהבות. הפתעה אדירה שתעלה חיוכים אדירים על הפנים!