Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עוגיות מזל כמתנות לאורחים

השקעתם זמן רב בהפקת האירוע שלכם – בחרתם די ג'יי, בגדים ואולם עם האוכל הכי טוב שאפשר, אבל אין כמו לתת לאורחים שלכם פינוק אחרון רגע לפני שהם יוצאים ונוסעים חזרה הביתה.

בשנים האחרונות מתנות לאורחים תפסו תאוצה גדולה והאמת, זה בצדק! הם הקדישו מזמנם והגיעו במיוחד לשמח אתכם וכמובן שפינקו במתנה – זה הזמן שלכם להגיד להם תודה.

אז בשביל להראות להם שאכפת לכם מהם ושאתם מוקירים להם תודה, מומלץ לחשוב על מתנה קצת שונה, מיוחדת, מתוקה ועם המון טוויסט – אנחנו מדברים כמובן על עוגיות מזל ממותגות.

עוגיות מזל ממותגות הן פתרון מושלם ויצירתי שעלול להתאים למגוון אירועים:

  • חתונות
  • בר / בת מצווה
  • בריתות
  • אירועי חברה
  • כנסים
  • הרמות כוסית
  • ועוד…

מדובר שאחד הרעיונות המגניבים שנתקלנו בהם בשנים האחרונות . מדובר במתנה סופר מקורית, טעימה ויפה שתיזכר לאורך הזמן.

עוגיות מזל ממותגות יכולות להגיע במגוון צבעים, וכמובן עם משפטים שאתם תבחרו בתוכן – מה שהופך את בחירת המשפטים לחוויה נוספת עבורכם כחלק מתכנון האירוע. גם הרווחתכם מתנה מדליקה ומקורית וגם זמן איכות עם בן/בת הזוג או השותפים שלכם לאירוע.

איפה קונים עוגיות מזל?

עוגיות מזל הם לא רק אמצעי סיני עתיק שנועד "לגלות" לטועמים את גורלם ומזלם. מדובר בכלי שיווקי להעברת מסרים פרסומיים או תזכורות לאירועים מסויימים בצורה ייחודית ומעניינת.

אז איפה ניתן למצוא עוגיות מזל?

עוגיות מזל ניתן לרכוש במגוון רחב של אתרים ברחבי הרשת. המחיר שלכם זול יחסית למתנות אחרות פופולריות בעולם האירועים.

מומלץ מאוד לקנות כמות גדולה של עוגיות שכן, ייתכן ומספר אורחים ייהנו יתר על המידה מהעוגיות ויבחרו לקחת מספר עוגיות ולכן על מנת שלא יחסר עדיף לקנות כמות גדולה יותר (בממוצע 3 עוגיות לאדם כפול מספר האורחים באירוע שלכם).

עוגיות מזל – איפה מחלקים?

אז כמו שציינו קודם, מלבד אירועים פרטיים, ניתן לשלב עוגיות מזל גם בסקטור העסקי – כנסים, ערבי חברה וכדומה.

בעולם שבו בעלי עסקים מחפשים את ההזדמנויות לפרסם ולמתג את העסק שלכם, אנו חושפים כרגע דרך מופלאה לפרסום העסק בצורה שנונה יותר, מעניינת יותר וטעימה יותר 🙂

אתם יכולים להסתכל על עוגיות מזל ככלי עתיק לשיווק חדשני ומעניין, במסגרתו תוכלו לעטוף פתקים טנים עם מסר שיווקי, קצר וממוקד בתוך עוגיית מזל חלולה.

בעבר, קניית עוגיות מזל הייתה כרוכה בהזמנתן מחו"ל – לרוב מסין (טוב, משם העוגיה הגיעה) אך לא עוד. היום ניתן לרכוש את העוגיות מאתרים כגון Sweetlogo, גימיקים וכדומה.

עוגיות מזל לאירועים

אז נכון שמדובר בגימיק לאירוע ולרוב גימירים נמצאים בקטגוריית הצעצועים או האטרקציות, אך כאן עוגיות המזל נכנסות לקטגוריית האוכל.

כדאי להתאים את רוח המסר לרוח האירוע עצמו – במקרה שמדובר באירוע משפחתי, כדאי להתאים את המסרים בהתאם למשפחה החווגת.

בחתונה – מסרים על הזוג – איפה הכירו, כמה שנים בייחד, הדברים שהם אוהבים לעשות וכדומה.

בבר מצווה – מסרים על חתן הבר המצווה – מה אוהב לעשות, מה החלומות שלו.

בקיצור… הבנתם.

אז באירוע הבא שלכם לא לשכוח לשלב עוגיות מזל ממותגות. אתם תודו לנו.

שתף עם חברים