Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצור אירוע חווייתי – מוזיקה אלכוהול ודוכני אוכל לאירועים

מתכננים אירוע? הגעתם למקום הנכון. לא משנה אם מדובר בחתונה, בר מצווה, ברית או יום הולדת עגול לסבתא, כל אירוע שאנחנו מתכננים הוא אירוע מיוחד ושמח שאנחנו רוצים ליצור את החוויה המושלמת לבעל השמחה וכמובן לאורחים שמגיעים. איך יוצרים אירוע חווייתי שכזה מבלי לאבד את הראש בדרך?

עולם האירועים משתנה כל הזמן, כל פעם אנחנו שומעים על גימיק חדש שיצא, רעשנים ומשרוקיות לרחבת הריקודים זה כבר ישן – נושן אך עדיין מככב בכל רחבת ריקודים, מכונת עשן, מכונת בועות, שוזרת פרחים, להקה שמופיעה בלייב או זמר אורח שמגיע לכמה שירים בודדים, ישנם כל כך הרבה חידושים והם מתחדשים בקצב כל כך מסחרר שבאמת אפשר ללכת לאיבוד בקלות. 

איך יוצרים אירוע חווייתי מבלי לאבד את הראש?

אירוע מוצלח מורכב מהרבה מאוד אלמנטים שיוצרים אותו יחד. אחד הדברים החשובים ביותר באירוע זה האוכל. אם בעבר היו אולמות האירועים מגבילים את בעלי השמחה לקייטרינג הביתי שלהם הרי היום ניתן לבקש במרבית המקומות להביא לאולם או לגן את הקייטרינג שאתם בוחרים למקום. אחת הדרכים המיוחדות ביותר להגיש את האוכל באירוע שלכם היא עם דוכני אוכל לאירועים. הם מעוצבים ברמה גבוהה הם איכותיים וטריים ומעניקים לאורחים שלכם שירות יוצא דופן. 

הדבר השני, בהמשך לאוכל זאת השתייה. יין ישמח לבב אנוש (ולא רק היין). באירועים המשקאות האלכוהוליים מקפיצים את האורחים, יוצרים אווירה קלילה וזורמת וממלאים את רחבת הריקודים. וודאו לפני שאתם סוגרים עם בעל המקום מה המשקאות שהוא נותן לכם בתוך החוזה ואם אתם יכולים להתאים את הרשימה לפי טעמם של האורחים שלכם. 

דבר נוסף, מוזיקה תאורה והגברה, כדי שהאווירה באירוע שלכם תהיה תואמת בדיוק למה שאתם חולמים, בחרו בדיג'יי שלכם לפי סגנון המוזיקה שאתם מתחברים אליה. ישנם תקליטנים שמנגנים "מוזיקת חתונות" ישנם המנגנים בסגנונות שונים כמו רוק או לטינו כמו במסיבות נושא ואתם יכולים להתאים את אותה המוזיקה לאופי שלכם ולאורחים שלכם. וודאו גם כאן לפני שאתם סוגרים עם ספק, מה הוא נותן לכם? האם הוא מגביל בשעות ומה הן? האם הוא מגיע עם ציוד הגברה ותאורה משלו או שאתם צריכים לדאוג לזה בנפרד? 

חשוב לזכור ביום האירוע 

כדי שאתם תיהנו מיום האירוע שלכם במקסימום, תישנו טוב לילה לפני האירוע, פנו לעצמכם זמן להתארגן בנחת, הגיעו מעט לפני כולם למקום האירוע וברע שיתחילו להגיע האורחים הלחץ יתחיל להשתחרר. 

שתף עם חברים