Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדפסה על חולצות – מזכרת אידיאלית לכל אירוע

לקראת אירוע מסוג זה או מסוג אחר, מקובל לחפש דרכים כדי להפוך אותו למיוחד יותר. על מנת שהאירוע שלכם לא ייראה כמו עוד אירוע שבלוני, מומלץ לחפש רעיון מקורי ומיוחד שישדרג אותו ואפילו שיישאר למזכרת אחרי שהאירוע ייגמר. חיפשתם רעיון למזכרת אידיאלית, שיתאים לכל סוג של אירוע? הדפסה על חולצות, הדרך שלכם למשוך את העין, לייחד את האירוע ולהפוך אותו למשהו מיוחד באמת. בונוס למזכרת שלא נגמרת.

הפתיעו את האורחים עם חולצות מודפסות מיוחדות

חולצות מודפסות לאירועים יכולות להתאים לאירועי ערב ולאירועי צהרים, לאירועים מבוגרים או לאירועים של בני נוער או ילדים. בר או בת מצווה, חתונות, חינות, מסיבות גיוס, יום הולדת מיוחד. לא משנה מהו האירוע המתקרב, תוכלו להפתיע את האורחים עם חולצות מודפסות באיכות גבוהה. זה רעיון שיכול להתאים לכל מצב, מפני שאין גבול למה שאפשר להדפיס על חולצות נבחרות. משפטי מחץ, סיסמאות, בדיחות, קריקטורות. זה מתאים גם בכנסים עסקיים, בימי גיבוש, באירועי חברה או השקות, כולם ייהנו לקבל חולצה אישית, עם הדפס משגע.

הופכים את החולצה לאטרקציה

כשמזמנים הדפסה על חולצות, ולא משנה איזה אירוע מדובר, אפשר להפוך את החולצה לאטרקציה מיוחדת. לדוגמא, בחרו את הרגע הנכון לחלק את החולצות למוזמנים. אפשר לחלק כבר בקבלת הפנים. אפשר לחלק את החולצות על ידי דיילים או דיילות חינניים לאחר שבעל האירוע או בעלת האירוע אמרו כמה מילים. בחתונות, אפשר לחלק את החולצות אחרי החופה, עם הרמת כוסית וברכה.

הדפסה על חולצות, קבלו שלל רעיונות

הכלל הכי חשוב בהדפסה על חולצות לכבוד אירועים הוא להיות מקוריים. קבלו השראה מסוג האירוע, חשבו על הקונספט, חשבו על האופי של המשתתפים, בני משפחה, חברים או עובדים. נוכל להציע מקצת מהרעיונות. למשל:

  • בחתונה, מזמינים חולצות שאומרות – עכשיו גם אני מהצד של החתן (או הכלה).
  • בבר או בת מצווה, אפשר להדפיס כיתוב או דוגמא שמייצגת את בעל או בעלת השמחה. לדוגמא, אם מדובר בחובב כדורסל, אפשר להדפיס את מספר השחקן המוערץ בנוסף למשפט מחץ ספורטיבי ועם פניו של חתן בר המצווה.
  • ביום גיבוש של עובדי חברה מסוימת, אפשר להדפיס משהו מהווי החברה. משפט מפתח שהמנהל נוהג לומר או בדיחה פנימית שנהוגה בקרב העובדים.
  • בכל אירוע יתאים להדפיס משפט משעשע כמו, אם את/ה יכול לקרוא את זה, זאת אומרת שלא שתית מספיק.

שורה תחתונה

אין ספק שחולצות מודפסות הן רעיון מצוין למזכרת מהאירוע המשמעותי שלכם. רעיונות נוספים יכולים להיות גם שימוש במוצרי פרסום עליהם ניתן לבצע הדפסות שונות. אפשר לבחור מוצרים שימושיים כמו, דיסק און קי, כובעים, כוסות, עטים ועוד וכל זאת בהתאם גם לסוג ואופי האירוע.
הכי טוב יהיה להתייעץ עם חברות שמספקות את השירות. שיהיה בהצלחה!

שתף עם חברים