Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מארגנים מסיבת רווקות מוצלחת?

אם את רוצה לארגן לחברה הכי טובה שלך ערב שכולו פרידה מהרווקות, אנחנו ממליצים לך לקרוא את הכתבה הבאה. בכתבה תקבלי טיפים לגבי ארגון מסיבת הרווקות, מיקום מומלץ, הפעלות וטיפים נוספים שיעזרו למסיבה להצליח בגדול. אנחנו מתחילים!

מה דרוש לארגון המסיבה?

עליך להתייחס לפרמטרים הבאים כאשר את מארגנת את מסיבת הרווקות והם:

רשימת מוזמנות – זה כנראה הדבר היחיד שמוטל על הכלה. סביר להניח שהיא כבר ארגנה מזמן את רשימת המוזמנות למסיבת הרווקות שלה. כל מה שצריך לעשות הוא לבקש ממנה את הרשימה ולוודא שהיא כוללת שמות ומספרי טלפון.

תאריך המסיבה – יש לקבוע תאריך שיהיה סמוך למועד החתונה ואם אפשר שיהיה גם בסוף שבוע. אפשר לנסות לדבר עם כל המוזמנות ולקבוע יום שנוח לכמה שיותר בנות וכמו כן יום שיהיה נוח לכלה.

תכנון התקציב – מסיבת רווקות לא צריכה לעלות יותר מדי. מה שכן, יש לזכור שהתשלום יעלה בהתאם לפינוקים שיבחרו. על כן חשוב לשים לב לתקציב שהוגדר מראש ולבדוק שאין חריגה משמעותית.

מקום למסיבת רווקות

ניתן לקיים את המסיבה בבית של אחת המוזמנות או להשכיר מקום. כאשר בוחרים בבית, יש יתרון בולט הקשור לחיסכון הכספי. מנגד, יש יתרונות בהשכרת מקום והם שאין הגבלת רעש, יש אווירה של מסיבה וכמו כן האטרקציות כלולות.

אם מתאפשר, רצוי לקחת מקום עם אפשרות לינה. כך אין לחץ ולא צריך לארגן שום דבר בסוף המסיבה. אם הולכים על דבר כזה, מומלץ לדאוג גם לארוחת בוקר.

הפעלות למסיבת רווקות

כמובן שיש שני פרמטרים שמשפיעים על ההחלטה הקשורה לאיזו הפעלה לבחור והם המיקום של המסיבה וכמו כן התקציב.

דוגמאות להפעלות מומלצות:

ריקודים – אפשר להזמין רקדנית בטן, סדנת ריקוד, הפעלה עם חישוקים וכו'.

סדנאות – אפשר להפתיע את הכלה עם סדנת בישול עם שף פרטי, סדנת קוקטיילים, סדנת איפור וכו'.

מפעילים – אפשר להזמין גרפולוג, מופע סטנד אפ, פותחת בקלפי טארוט וכו'.

פינוקים – אפשר להזמין עיסוי רפלקסולוגיה, מסאז' או אפילו סדנת יוגה צחוק.

טיפים נוספים למסיבה מוצלחת:

להקל על המארגנת – אם יש חברה טובה שמארגנת את כל המסיבה, נסו לא להקשות עליה. תהיו חיוביות ונסו שלא לשגע אותה יותר מדי.

טיפ למארגנת – נסי לשתף כמה שיותר. אל תארגני את הכל בעצמך ולאחר מכן תנחיתי את כל מה שארגנת על שאר המוזמנות.

אלכוהול – לא להגזים איתו. כי במידה וכולן ישתו יותר מדי אלכוהול, אז הן יהיו שיכורות ולא ירגישו טוב וכך המסיבה תיהרס. מומלץ להשקיע פחות באלכוהול ויותר באוכל טעים ובהפעלות מהנות.

תכנון נכון – חשוב מאוד לקבוע את התקציב מבעוד מועד ולבדוק כמה כסף כל אחת מהמוזמנות מתכננת לשים לצורך ארגון המסיבה. לאחר שנקבע הסכום, יש לבדוק במה כדאי להשקיע ובמה כדאי לחסוך.

שתף עם חברים