Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים קייטרינג לאירועים?

קייטרינג הוא הדבר החשוב ביותר בכול אירוע. זה הדבר שהאורחים מקדישים לו את תשומת הלב הרבה ביותר. שירות קייטרינג טוב מבטיח חוויה נהדרת וזיכרון בלתי נשכח לאורחים שלכם.

לאור החשיבות הרבה של האוכל להצלחת האירוע, חשוב שתקדישו זמן לבחירת שירות הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם.

כדי לעזור לכם, הנה השיקולים המרכזיים לבחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם:

  1. סגנון האירוע

אירוע ארגוני לא זהה למסיבת בת מצווה, כפי שלבוש קליל ולא מחייב אינו זהה ללבוש מהודר ורשמי.

שירות הקייטרינג שלכם חייב להיות מותאם לסגנון האירוע, ואפילו לקונספט הבסיסי שלו. בין אם זה שף פרטי לאירועים שהוזמן לאירוע מצומצם של הנהלת הארגון, ובין אם זו חברת קייטרינג שהוזמנה להאכיל את אורחי החתונה באולם גדול – בסופו של דבר הקולינריה היא אחד האלמנטים שישפיעו על מרכיב החוויה. לכן, חשוב שהקייטרינג שלכם יתאים לשאר מאפייני האירוע.

  • אורחים

כמו שלוקחים בחשבון את סגנון האירוע, צריך להתחשב גם בסוג האורחים. למשל: מבוגרים או צעירים, אנשי מקצוע או קבוצת חברים וכן הלאה. הבנת מאפייני האורחים תעזור לכם להגדיר את הצרכים הספציפיים של האנשים האלה, ולבחור בסוג הקייטרינג שיענה על הצרכים שלהם.

כמובן, שצריך לשקול גם את מספר המוזמנים. יש חברות קייטרינג שצברו ניסיון בעבודה עם קבוצות גדולות יותר, בעוד שאחרות יכולות להבטיח לכם ארוחת גורמה שמיועדת למספר מוגבל של אורחים.

  • התמחויות

בדקו את תחום ההתמחות של חברת הקייטרינג. אולי אתם זקוקים לסגנון מסוים כדי שהארוחה תתאים לנושא האירוע שלכם, למשל: ארוחה איטלקית, מקסיקנית, צמחונית או ארוחת בשרים.

בחרו בשירות הקייטרינג שמסוגל להציע לכם גם מנות מזון המתחשבות באנשים שזקוקים למזון נטול גלוטן, טבעוני או לא אלרגני.

בקיצור, אם אתם רוצים להזמין סוג מסוים של מנות אוכל, נסו למצוא חברת קייטרינג המתמחה בסוגים אלה.

  • בישול ׳על המקום׳

אם מה שאתם מחפשים זו ארוחה איכותית, עדיף שהמנות יבושלו במקום. כך תוכלו לקבל ארוחה טרייה, ישר מן התנור והבשרים יצאו ישר מהגריל גז. גורם זה מתייחס להבדלים העצומים בטעם ובמרקם הקיימים בין אוכל שבושל זה עתה לאוכל שבושל מראש.

כדי שזה יהיה אפשרי, שירות הקייטרינג יצטרך לעמוד בתנאים המתאימים להכנת המזון במקום האירוע. למשל אם האירוע מתקיים:

  • במקום עם מטבח מאובזר עם מעשנות בשר שמאפשר להכין את האוכל והבשר ׳על המקום׳
  • או באוויר הפתוח, וחברת הקייטרינג יכולה להביא את הציוד הנדרש כדי לבשל בחוץ ולהציע לכם אוכל טרי שהוכן זה עתה
  • מבחן הטעימות

זו תהיה שגיאה אם לא תטעמו מהתפריט לפני האירוע שלכם. מבחן הטעימות יאפשר לכם לבחור את מנות האוכל, לבצע שינויים ואפילו לשלול אפשרויות מסוימות ולהחליפן באחרות.

  • המלצות וחוות דעת

המלצות הן תמיד דבר חשוב. בדקו מיהם הלקוחות שכבר השתמשו בשירותי החברה (ניתן למצוא המלצות שכאלה באתרי חברות הקייטרינג), וחפשו חוות דעת חיוביות ושליליות.

אתם לא חייבים להיות מושפעים יותר מדי מחוות הדעת הללו, אבל כדאי להתייחס אליהן כאל גורם נוסף שצריך לשקול לפני קבלת ההחלטה הסופית.

  • בריאות וקיימות

אם חשוב לכם להגיש באירוע שלכם אוכל בריא, אתם צריכים לחפש שירות קייטרינג שיכול להציע תפריט בריא ודל שומן. כמו כן, אם הקיימות חשובה לכם ואתם לא רוצים לבזבז סתם אוכל, בקשו מהחברה לחשב בקפידה את הכמויות הנדרשות לאירוע שלכם.

בריאות המזון וכמות המזון – הם שני הגורמים שאתם אמורים לקחת בחשבון אם אתם רוצים שהאירוע שלכם ייתן מענה לעקרונות הבריאות והקיימות.

שתף עם חברים